Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Πεζοπορία και μύθοι


Πολλές φορές στο περιβάλλον μου όταν λέω ότι την Κυριακή θα λείπω γιατί θα πάω για πεζοπορία σε κάποιο βουνό με κοιτούν με απορία και δέος.
Μερικοί βιάζονται να βγάλουν το συμπέρασμα ότι είμαι λεφτάς και είμαι υπεράνω της κρίσης.
Αυτό μου δίνει αφορμή να εξηγήσω σε γνωστούς και αγνώστους ότι το να παίρνεις τα βουνά είναι και οικονομία.
Επειδή μένω μόνιμα στην πόλη νοιώθω την ανάγκη να βγω και να πάω κάπου την ίδια μέρα πολλές φορές.
Μετά όμως από μια εξόρμηση του Σαββατοκύριακου με ορειβατικό σύλλογο, έχω γεμίσει ενέργεια τις μπαταρίες μου για όλη τη βδομάδα.
Αν βάλω τα μικροέξοδα των μικροεξόδων μου και τον χρόνο που θα τον χαρακτήριζα χαμένο και αντιστοιχεί σε χαμένο χρήμα ο λογαριασμός, μου έρχεται βαρύς.
Δεν ανήκω σ' αυτούς που θα πάρουν παπούτσια με προδιαγραφές για Εβερεστ, αρκεί ένα μποτάκι που να καλύπτει τον αστράγαλο, ένα ζευγάρι μπατόν, σακίδιο, κατάλληλα ρούχα και έφυγα.
Πολλά μαγαζιά του χώρου κάνουν το λάθος να πουλάνε μόνο επώνυμα και ακριβά αντικείμενα εξοπλισμού. Αν γίνει φθηνός ο εξοπλισμός περισσότεροι άνθρωποι θα μπουν σε δραστηριότητες στην φύση και θα κερδίσουν κι αυτοί. Δεν χρειάζομαι παπούτσια των 250 € για να πάω στην Πάρνηθα, έχω λιώσει τις σόλες από περπάτημα δύο ζευγάρια παπούτσια των 19 € από σουπερμάρκετ και ακόμα κρατάνε.
Βλέπω τελευταία όλο και πιο πολλοί νέοι έρχονται στο βουνό και αυτό μου δίνει ελπίδα και για την γενική πορεία της Ελλάδας. Οι αξίες των προηγούμενων γενιών περιορίζονταν στις ζάντες του αυτοκινήτου, στο αν είναι 4χ4, και ατέλειωτα σφηνάκια μέσα σε καπνούς από τσιγάρα.
Η μονοήμερη εκδρομή σε ένα βουνό κοστίζει περίπου 20€, αλλά για μένα αυτό που παίρνω είναι ανεκτίμητο. Πολλές φορές περιμένω πότε να τελειώσει η βδομάδα για την επόμενη εξόρμηση.
Όταν γνωριστείς βέβαια και με μερικούς φίλους του ίδιου ενδιαφέροντος περνάς υπέροχα.

1 σχόλιο:

  1. Πέρα απ'αυτά βάλε και το "Κουφάλα νεκροθάφτη δεν θα σου κάνω προς το παρόν τη χάρη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Facebook like

CURRENT MOON