Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Πάρνηθα. Κορυφή Μπελέτση

Μια ωραία εκδρομή που οργανώνει ο ΕΟΣ Αχαρνών είναι η ανάβαση στην Πάρνηθα με αφετηρία τον Σιδηροδρομικό σταθμό Σφενδάλης. Πάμε με το τρενο εκεί όπου είναι και ο τόπος συγκέντρωσης και ξεκινάμε.
Η Πάρνηθα παρ' όλες τις φωτιές έχει ένα μεγάλο μέρος της απείραχτο, με μια μεγάλη χλωρίδα και είναι πανέμορφο.

Από τον Άγιο Μερκούριο και πάνω η βλάστηση εκτός των μονοπατιών είναι αδιαπέραστη. Εκτός από τα πεύκα οι κουμαριές συνθέτουν μια μάζα με τα ρείκια τα θυμάρια και χίλια δυο άλλα φυτά και λουλούδια.
Μια και είμαστε στο τέλος του Μάη οι μυρωδιές γεμίζουν την ατμόσφαιρα.
Η ζέστη μας δείχνει τα δόντια της, αλλά ο ρυθμός βαδίσματος είναι ανάλογος και δεν μας αφήνει να "τα παίξουμε". Ανεβήκαμε στην κορυφή της πλαγιάς της Ιπποκράτειας Πολιτείας και συνεχίσαμε ως την κορυφή Μπελέτσι.

Απολαύσαμε την θέα και το δροσερό αεράκι της κορυφής και κατηφορίσαμε σε ένα λούκι πρός την Εθνική οδό στην περιοχή Μαλακάσας.
Η βλάστηση και εδώ ήταν αδιαπέραστη, βρήκαμε δύο πηγές με παγωμένο νεράκι, γεμίσαμε τα παγούρια μας και βαδίζοντας για λίγο δίπλα στις γραμμές του τρένου φτάσαμε στον σταθμό της Σφενδάλης από όπου ξεκινήσαμε.

Οσκύλος που μας ακολούθησε σε όλη τη διαδρομή και ήξερε το μονοπάτι που θα πάρουμε!!!

1. Ο σκύλος που σας ακολούθησε είναι τρίχρωμος ιχνηλάτης και προφανώς είχε χαθεί στο κυνήγι ή κάποιος τον παράτησε. Του δώσατε να φάει κάτι, ή μόνον τον θαυμάσατε;